rgtbg

Bu sistemi anlatmak için bazı tanımlara ihtiyacımız olacak:


Luck: Oyundaki silahların, kıyafetlerin ve takıların üzerinde görebileceğiniz bir eşya özelliğidir. Bu eşyalar size şans getirir. Buna bağlı olarak yaratıkları öldürerek kazandığınız eşyalar daha iyi özelliklere sahip olabilir. Bu nedenle karakteriniz üzerindeki luck ne kadar yüksekse o kadar iyi özelliklere sahip eşyalar alırsınız. En yüksek 1200 olabilir.

Özellik Sayısı: Eşya üzerindeki özellik sayısıdır. Bu özellik sayısı en az 1, en çok 5 olabilir. 5 özellikli eşyalar sunucumuzda daha az bulunurlar.

Basım Kalitesi (Intensity): Eşyalara özellikler basılırken belli yüzdelikler dikkate alınır. Bu yüzdeler eşyanıza eklenen özelliğin değerini belirler. Örneğin bir silahta en yüksek hasar arttırımı (Damage Increase) 50 olabilir. Buna göre % 50 - 100 arası basılan bir eşyanın hasar arttırımı 25 ile 50 arasında olabilir demektir.

Yaratığın Şöhreti (Fame): Yaratığın gücünü ifade eder. Yaratığın gücüne bağlı olarak 0 ile 32000 arasında bir değer alır. Eşyaların özelliklerinde yaratığın özelliği de etkilidir.


LUCK TABLOSU

Aşağıdaki tablo oyuncunun üzerindeki toplam luck ve yaratığın fame değerine göre oluşturulacak eşyaların basım kalitesini hesaplamanıza yarar

 

Luck / Fame 0 - 3200 3201 - 6400 6401 - 12800 12801 - 22000 22001 - 25600 25601 - 32000
0 - 119 2 - 30 4 - 30 6 - 40 8 - 40 10 - 70 12 - 80
120 - 239 3 - 30 6 - 40 9 - 40 12 - 40 15 - 70 18 - 80
240 - 359 4 - 40 8 - 40 12 - 40 16 - 40 20 - 80 24 - 80
360 - 479 5 - 40 10 - 40 15 - 40 20 - 40 25 - 80 30 - 80
480 - 599 6 - 40 12 - 40 18 - 40 24 - 50 30 - 80 36 - 90
600 - 719 7 - 40 14 - 40 21 - 50 28 - 50 35 - 90 45 - 90
720 - 839 8 - 40 16 - 50 24 - 50 32 - 50 40 - 90 50 - 90
840 - 959 9 - 50 18 - 50 27 - 50 36 - 60 45 - 90 50 - 90
960 - 1079 10 - 50 20 - 50 20 - 60 30 - 90 50 - 100 50 - 100
1080 - 1199 20 - 50 20 - 60 30 - 80 40 - 100 50 - 100 50 - 100
1200 - 1319 30 - 60 40 - 70 40 - 80 40 - 100 50 - 100 60 - 100
1320 - 1439 30 - 70 40 - 80 40 - 80 50 - 100 60 - 100 60 - 100
1440 - 1559 30 - 80 40 - 80 50 - 90 50 - 100 60 - 100 60 - 100
1560 - 1679 30 - 80 40 - 90 50 - 90 60 - 100 60 - 100 60 - 100

ÖZEL YARATIKLAR

Bazı yaratıklar sahip olduğunuz luck değerine bakılmaksızın oluşturulur. Bu yaratıklar;

  • Demon Knight (Dark Father), Felucca Zindan Efendileri, Harrower için her zaman %50-100 arası 4 ya da 5 özellikli eşyalar basılır.
  • Pırıltılı yaratıklar için her zaman %50-100 arası özellikli eşyalar basılır.
  • Doom Gauntlet yaratıkları Impaler, Flesh Renderer, Abyssmal Horror, Darkknight Creeper, Shadow Knight için %40-100 arası 4 özellikli eşyalar basılır.
  • Skeletal Dragon, Shadow Wyrm ve Ancient Wyrm türü yaratıkların paragon olanları için %50-100 arası 3 - 4 özellikli eşyalar basılır.
  • Her türlü paragon yaratıklar ve şampiyonlar için Fame seviyesi normalinin bir üstü olarak hesaplanır.




PIRILTILI YARATIKLAR

Bazen yaratıkların çevresinde hareket halinde ışıklar göreceksiniz.

Pırıltılı

Bu yaratıklar üzerinizdeki luck (şans) değerine bakmadan %50 - 100 arası özellikleri basılmış en az 3 eşya verirler.

Felucca haritasında doğan 6400 şöhret üzerindeki tüm yaratıklar %2 ihtimalle pırıltılı olarak doğarlar.

Ayrıca Günün Yaratığı türünden yaratıklar da %5 ihtimalle pırıltılı yaratığa dönüşürler.


HAZINE SANDIĞI EŞYALARI

Hazine sandıklarından çıkan eşyalar sahip olduğunuz lucka bakılmaksızın hazine sandığının seviyesine göre belirlenir:

 

 

Seviye Özellik Sayısı Minimum (%) Maksimum (%)
1. Seviye 1 - 3 20 60
2. Seviye 1 - 3 30 80
3. Seviye 2 - 4 40 90
4. Seviye 2 - 4 40 100
5. Seviye 3 - 5 40 100
6. Seviye 4 - 5 50 100
Kategoriler:
Önceki
Önceki Konu:
Küfür Sistemi
Sonraki
Sonraki Konu:
Karakter Bonusları

Yapılan Yorumlar

Henüz kimse yorum yapmamış.

Bu sayfada yer alan bilgilerle ilgili sorularınızı sorabilir, eleştiri ve önerilerde bulunabilirsiniz. Yeni bilgiler ekleyerek sayfanın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz.

Yorum Yapın

Güvenlik Kodu